Jakie koncepcje marketingowe są skuteczne dla małych biznesów?
Marketing to podstawa sukcesu większości biznesów. To silnik napędzający sprzedaż i leady. Marketing można prowadzić na dużo sposobów, ale zawsze istotne jest, aby rozpoznać swoich potencjalnych odbiorców.
Najlepsza strategia marketingowa dla to taka, która dociera indywidualnie do odbiorcy. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest tworzenie przekazów, które koncentrują się na tym, czym ludzie są zainteresowani i w czym potrzebują pomocy. Bardzo dobrymi platformami prowadzenia osobistych strategii marketingowych są social media, takie jak Facebook lub Instagram, na których możesz publikować zdjęcia swoich produktów lub usług, informować ludzi o transakcjach i odpowiadać na ich pytania dotyczące produktów lub usług Twojej firmy.
Tok sporządzania strategii marketingowej może obejmować nastepujące sześć etapów:
(1) zdefiniowanie celów;
(2) rozpoznanie potrzeb klientów;
(3) ocena twoich zasobów;
(4) przygotowanie planu działania;
(5) realizacja planu;
(6) analiza wyników.